loading...
ورزشی
admin بازدید : 8 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
اصفهان – خبرگزاری مهر: دروازه‌بان فصل گذشته تیم سپاهان اصفهان گفت: هنوز هم می‌گویم که از ماندن در سپاهان با وجود نیمکت‌نشینی در این تیم پشیمان نیستم زیرا برای نیمکت‌نشینی در سپاهان و حضورم در آن، دلایل خاص خود را داشتم.

به گزارش خبرنگار مهر، تصمیم عجیب فصل گذشته شهاب گردان برای ماندن در سپاهان یکی از جالب‌ترین تصمیمات فوتبالی‌ها بود که او را نزدیک به یک فصل نیمکت‌نشین کرد اما این دروازه‌بان سپاهان با وجود نیمکت‌نشینی‌های مداوم و با وجود اینکه در بازی‌های امسال به تعداد انگشت‌شماری برای سپاهانی‌ها به میدان رفت، باز هم از این تصمیم ابراز پشیمانی نمی‌کند.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس که بعد از یک نیم‌فصل کابوس‌وار در این تیم تهرانی راهی سپاهان شد، در دومین فصل حضورش در سپاهان نتوانست چندان موفق باشد، هرچند که به قول خودش در پایان فصل عاقبت به خیر شد و صبر او بر روی نیمکت طلایی‌پوشان نتیجه داد.

گردان که باز هم دوست دارد قرارداد خود را با باشگاه اصفهانی تمدید کند، درباره وضعیت خود، آینده کاری و مسائل دیگر با ما به گفتگو نشست.

ارزیابی‌ات از فصلی که گذشت چیست؟ در آخرین مصاحبه فصل گفته بودی که عاقبت به خیر شدی؟

بله. به هر حال در این فصل از ابتدا بازی نکردم و سرمربی تیم صلاح دانست که از من استفاده نکند اما در آخر فصل فرصت به من رسید و توانستم از فرصت استفاده کنم و عاقبت به خیر شدم.

گویا گفته بودی که از انتخابم پیشمان نیستم اما شاید اگر شخص دیگری جای تو بود، این تصمیم را نمی‌گرفت.

به هر حال ممکن بود کسی جای من باشد این کار را نکند اما من این کار را کردم و از کاری که کردم، پشیمان نیستم و نتیجه‌ای که می‌خواستم را حاصل کردم.

شاید این مسئله به قیمت جام جهانی برای تو تمام شود، ناراحت نیستی؟

نه. من دلایل خاص خودم را دارم و هدف من این نبود و مشکلی با این قضیه ندارم؛ حضور در جام جهانی باعث افتخار است و دستاورد بزرگی برای یک ورزشکار است اما به هر حال نشد و غصه‌اش را نمی‌خورم.

برای فصل آینده پیشنهاداتی داری؟

پیشنهادهایی بوده و من هم در حد حرف پیشنهاداتی دارم اما به صورت رسمی تاکنون تنها از سپاهان برای تمدید قرارداد پیشنهاد داشتم و باید ابتدا با این تیم صحبت کنم و اگر به نتیجه نرسیدم، روی پیشنهادات دیگر فکر کنم؛ البته قرارداد من با این باشگاه تمام شده و در حال حاضر بازیکن آزاد هستم.

مشکلی با دوباره نیمکت‌نشین شدن در این تیم نداری؟

هیچ بازیکنی برای باشگاه تصمیم گیرنده نیست و شرطی نمی‌گذارد؛ من هم تابع سیاست‌های باشگاه هستم و شرایط خودم را در نظر می‌گیرم و اگر به تفاهم برسیم، در اختیار باشگاه هستم و باشگاه می‌تواند بر اساس تصمیمات سرمربی، هرگونه خواست رفتار کند و هیچ بازیکنی برای باشگاه خودش تعیین تکلیف نمی‌کند و اگر این اتفاق صورت گیرد یک کار غیر حرفه‌ای است.

درباره ماندگار شدن کرانچار در سپاهان چه نظری داری؟ او امسال جام نگرفت اما چند بازیکن جوان معرفی کرد.

یکی از بزرگترین حسن‌های کرانچار بود که در مدت حضور در سپاهان، علاوه بر جام‌هایی که آورده، از آکادمی باشگاه سپاهان استفاده کرده و این جرأت و شهامت را داد؛ تصمیمات کرانچار نشان دادند که تصمیمات اشتباهی نبودند و همه بازیکنانی که او به تیم معرفی کرده در طول فصل توانستند مهره‌های کلیدی باشند و سال‌های سال تیم سپاهان را بیمه کنند.

شنیده‌ایم ذوب‌آهن نیز مایل به بازگشت تو به این تیم است؟ صحبتی شده؟

به شما گفتم که تنها پیشنهاد رسمی من از باشگاه سپاهان بوده و من هم مثل شما از این طرف و آن طرف شنیده‌ام اما رسماً با من صحبتی نشده و سعی می‌کنم بهترین تصمیم را بگیرم که هم به سود خودم باشد، هم به سود باشگاه.

با گل محمدی به عنوان سرمربی کار نکرده‌ام اما زمانیکه در پرسپولیس بودم، او نیز دستیار مانوئل بود اما خاطرات خوبی در ذوب‌آهن داشتم، با این حال پیشنهاد رسمی به من نشده و من اولویت اول من سپاهان است و اگر با سپاهان به نتیجه نرسیدم، ممکن است به پیشنهادات دیگر فکر کنم.

بسیاری کنجکاو هستند که چرا خواستی در سپاهان بمانی؟ بسیاری ترجیح می‌دهند بازی کنند تا در یک تیم بزرگ نیمکت‌نشین باشند.

به هر حال بعضی وقت‌ها، بعضی جاها به دل آدم می‌نشینند و سپاهان نیز اینگونه است و تفاوت خاصی با باشگاه‌های دیگر ندارد اما در درجه نخست اصفهان را خیلی دوست دارم و دوست دارم در این شهر باشم و فکر می‌کنم یکی از دلایل مهم آن حضور کرانچار است و دوست دارم با او کار کنم.

در روزهای گذشته بحث انتشار رقم قراردادها و شفاف‌سازی در فوتبال مطرح شده است؛ نظرت درباره انتشار رقم قرارداد بازیکنان فوتبال چیست؟

به نظر من شفاف‌سازی مشکلی ندارد و اگر فکر می‌کنند که شفاف‌سازی به این است که قرارداد بازیکنان روی سایت بیاید، این کار را انجام دهند اما من فکر می‌کنم این مسئله یک چیز کاملاً خصوصی است؛ البته اگر انتشار این رقم‌ها به آینده فوتبال کشور کمک می‌کند، مشکلی ندارد اما تا جائی که من می‌دانم، کار حرفه‌ای و اخلاقی نیست.

البته در کشورهای اروپایی قراردادها مشخص است؛ مثلا می‌گویند رونالدو با این مبلغ به رئال پیوست یا رونی از منچستر با فلان رقم به تیم دیگری رفت.

نه؛ اینگونه نیست؛ این بحث رضایتنامه و قرارداد باشگاه با باشگاه است اما دستمزد شخص بازیکنان، فکر نمی‌کنم رسانه‌ای باشد و اگر باشد هم شیطنت بوده اما اگر فکر می‌کنند، اینگونه کمک می‌کنند، مشکلی نیست. هیچ بازیکن که پولی را به زور از باشگاه نمی‌گیرد و پول زور یا دزدی نیست و پولی است که دو طرف با یکدیگر بر سر آن توافق می‌کنند.

به نظرت تیم ملی در جام جهانی موفق ظاهر می‌شود؟

انشالله که نتیجه‌ای بگیرد که ما بازیکنان و مردم ایران به آن افتخار کنند؛  اگر صعود کنند که فوق‌العاده می‌شود اما مطمئن باشید که تیم ملی در دیدارهای مهم هم کم گل می‌خورد و امتیازاتی می‌گیرد که ما به آن افتخار کنیم.

برچسب ها شهاب گردان , سپاهان ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 547